середу, 11 грудня 2013 р.

Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу
На цьому модулі я обрала навчальну тему, в якій можна ефективно використовувати метод проектів. Для проведення рефлексії використовуємо блог. Створено папку "Портфоліо", в яку заносимо основні матеріали нашого проекту. 
 Назва проекту та основні питання готові!
Модуль 2.Навчання за допомогою методу навчальних проектів
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме формування навичок безконфліктного спілкування учнів; високий рівень організації, який має забезпечити здатність самостійно здійснювати різні види діяльності.
   У проектній діяльності перевага надається самооцінюванню. Всі учні зайняті,мають конкретне завдання. Вдосконалюються уміння учнів орієнтуватися в інформаційному просторі. Учні набувають певних навичок що допомагають повірити їм у власні сили. Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати – ось основна теза сучасного розуміння методу проектів.
З точки зору системного підходу проект є засобом переходу об’єкта з вихідного стану в кінцевий за умови певних обмежень та за допомогою певних механізмів. Час від появи задуму до його повної реалізації називається проектним циклом.


Немає коментарів:

Дописати коментар