середу, 11 грудня 2013 р.

Модуль 3.Дослідження в навчальних проектах
Цей модуль допоміг мені з ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах. Основних запитань проекту, а саме: розробити Основні питання, які спонукають учнів до дослідження та мислення:
Ключове запитання
Скільки коштує щастя?
Тематичні запитання
1.Чому подія може бути неможливою, достовірною, випадковою?
2.Чи приносить випадковість фортуну?
3.Чи часто в житті ми зустрічаємо випадкові події?
4.Чи буває випадковість виграшною?


Змістові запитання
1.Які події називають випадковими? Неможливими? Достовірними?
2.Наведіть приклади цих подій.
3.Опишіть поняття «випадкова подія», «ймовірність випадкової події».
4.Для чого нам вміти розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події?
Модуль 4.Формуюче оцінювання в проектному навчанні
Даний модуль дав мені знання з оцінювання в проектній технології.Я зробила висновок,що: на початку проекту учні одержують форми оцінки презентації, публікації та оцінювання роботи учня групою для того, щоб учні мали критерії,яких потрібно дотримуватися під час роботи над проектом. Ці критерії допоможуть учням для досягнення хороших результатів роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар