Модуль 10. Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій
Завдяки цьому модулю я дізналася про роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання, поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів.
Зорема, я здійснила розподіл учнів на 3 групи :«Моніторинги», « «Гральні кубики», «Експерти». Учасниками групи «Експертів» стали
учні, які мають високі оцінки з математики, оскільки в них буде найважче завдання : узагальнити, зробити висновки із доробок інших двох груп. А учасників інших двох груп ми обереме за допомогою чарівної шапки, що в мене в руках. Жеребкування!Хто витягне листок з надписом «М» той належить до групи «Моніторинги», а хто «Г.К», той представник групи «Гральні кубики».
учні, які мають високі оцінки з математики, оскільки в них буде найважче завдання : узагальнити, зробити висновки із доробок інших двох груп. А учасників інших двох груп ми обереме за допомогою чарівної шапки, що в мене в руках. Жеребкування!Хто витягне листок з надписом «М» той належить до групи «Моніторинги», а хто «Г.К», той представник групи «Гральні кубики».
Немає коментарів:
Дописати коментар